miércoles, 7 de marzo de 2012

RICOTTÁS-CSOKOLÁDÉS MUFFIN / MAGDALENAS DE RICOTA Y CHOCOLATE

Esta receta se puede ver en castellano AQUÍ.

Jó néhány hete, hogy ráakadtam erre a receptre ITT és mivel nagyon szeretem a túrós dolgokat (ha meg csokival van kombinálva, akkor főleg) azonnal elmentettem. Rá pár napra el is készítettem és nagy sikere volt itthon, aztán később a barátaim körében is. Nagy előnye, hogy a ricottától másnap is nagyon finom puha, nem fulladozik tőle az ember. Ja, és pont olyan gyorsan el lehet készíteni, mint amilyen gyorsan elfogy. Én csak fél adagot csináltam, de megadom nektek egy egész adaghoz a mennyiségeket. Hát akkor rajta!


Hozzávalók (24 db-hoz):

·         500 g liszt
·         240 g cukor
·         2 cs. vaníliás cukor
·         1 cs. sütőpor
·         4 tojás
·         140 g étolaj
·         160 g tej
·         240 g ricotta (vagy krémesebb túró)
·         150 g csokoládé

Bekapcsoljuk a sütőt 180 fokra, hogy melegedjen. Egy tálba beleszitáljuk a lisztet, hozzáadjuk a cukrot, a vaníliás cukrot, a sütőport és elkeverjük. Egy másik tálba beleütjük a tojásokat, hozzáadjuk a tejet és az olajat, és habverővel vagy kézi robottal (de azzal jobban fröcsköl) kikeverjük. Ezután apránként hozzáadagoljuk a „szárazanyagot” de már csak kanállal kevergetjük. A végén beletesszük a szitán vagy szűrőn áttört túrót. A muffin sütőbe behelyezzük a kapszulákat (ha nincs kapszulánk, akkor pár csepp olajjal kikenjük) és elosztjuk a masszát. A csokoládét (ét- vagy tejcsoki ki melyiket szereti jobban) eltördeljük és mindegyik muffinnak a tetejére teszünk egy darabot. Nem kell belenyomkodni! Betoljuk a sütőbe és 25-30 percig sütjük. Ha langyosra hűlt, megszórjuk porcukorral és nekiesünk. 


1 comentario:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...