domingo, 30 de diciembre de 2012

KARÁCSONYI ÉDESSÉGEK III. Vaníliás kifli

Esta receta se puede ver en castellano aquí.
 
Ezek a kis vaníliás kiflik első ránézésre nem azt sugallják, hogy a Ritz-ben szolgálják fel őket, pedig valójában még oda is beillenének. A kis szerény külsejük nem is sejteti, hogy milyen fenséges ízük van az első osztályú vajtól és a természetes vaníliától. Ezt a receptet is Strawberrynél találtam és rögtön le is csaptam rá, mert tudtam, hogy egy finom teával olyan uzsonnám lesz, amilyenről az angol királynő csak álmodozik. J
Én ír vajat használtam hozzá, de semmiképp sem érdemes alább adni legalább egy jó teavajnál és egy vaníliarúd helyett kettőt tettem bele, egyet a tésztába egyet pedig a cukorba, amibe forgattam. Isteni! 
(Megjegyzés: én nem mártogattam vízbe - mint ahogy az eredeti recept írja - hanem egy feltölthető spray-s flakonba vizet tettem és azzal spricceltem be, és egyszerre csak annyit, amennyit utána beleforgattam a cukorba.)
 
     

0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...