lunes, 2 de enero de 2012

STOLLEN TEKERCS / CARACOLES STOLLEN

Esta receta se puede ver en castellano aquí.


Hát ez a sütemény vagy nevezzük inkább édességnek nem igazán újévi, inkább karácsonyra szokás készíteni, de sajna nekem már sem időm sem kapacitásom nem volt, hogy sort kerítsek rá az ünnepek előtt. Az eredeti stollen kalács (vagy kenyér) nem tartozik igazán a kedvenceim közé, de így tekercs, illetve csiga (kinek hogy tetszik) formájában olyannyira felkeltette a figyelmem, hogy amióta felfedeztem a receptet ITT, azóta nem hagyott békén és addig-addig motoszkált a fejemben, hogy szilveszter napján rászántam magam „úgyis olyan régen ettünk süteményt”...jeligével. :-) 
A tölteléken egy kicsit változtattam, mert a mazsola nem nyerő nálunk, így helyette aprított füge került a tekercsekbe. Ja és még annyit, hogy én a gyümölcsöket egy éjszakán át áztattam kb. másfél deci rumban (a hűtőszekrényben). A többi hozzávalón és magán az elkészítési módon nem változtattam, úgyhogy feleslegesnek tartom megismételni azt, amit a fenti linken el tudtok olvasni.
Jó sütkérezést!






0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...